13 October 2009

help me!! saya tak nk kene inject!!


lupa plak nak cerita,,
last week badan aku naik gatal-gatal,,
dah jadi macam peta malysia dah badan ni,,
gile banyak r gatal-gatal tu,,
mula2 kecik je lepas tu die bercntum jadi besar,,
penuh kt badan ni,,
gatalnye usah cakap la,,

dah la malam tu aku ade bengkel muet,,
badan pun dh mcm nak demam,,
isi minyak angin xjadi,,
mandi dekat sejam pn x hilang-hilang,,
actually mase kecik-kecik dulu selalu kene,,
x sangka plak boleh kene kt kolej ni,,

bile petang tu x surut2 jugak,,
my roomate pksa aku pg klinik,,
takut demam sebab nanti aku nak ambik speaking test 4 muet,,
dieorg call warden,,
dengan keterpksaan aku pergi ditemani sara buncit,,
aku sms abg buncit ngn my sis,,
my sis cakap nk suruh die pergi ke,,
aku cakap x pyah,,
rumah ngn kolej 15 minit je kot,,
mcm aku nk kene operation jew,,

bile doktor check die cakap mungkin aku alergic,,
esh!! xpernah hayat plak aku alergic,,
die cakap kene inject ni sebab nk halang benda tu naik lagi,,
what??
inject??
mula2 ckp xnak,,
tapi doktor tu pnya lembut cakap,,
aku pun iyekan je la,,
dah bertahun kot x kene inject,,
mau nak terkeluar jantung ni,,


check blood pressure dulu,,



doktor suruh baring meniarap,,
control cun 2,,
pdahal takut,,


siap tidur plak,,


adoi!!!!!!!!!
ceh!! over plak,,
padahal x sakit langsung,,

memandangkan pergi klinik swasta,,
aku kene bayar rm41,,
mau claim dgn my daddy,,
agagagaga!!

balik hostel dah mula surut,,
mane x surut,,
dah burn rm 41,,
malam 2 x pergi bengkel muet sb ngantuk effect dr inject 2,,
sedihnye!!!

9 comments:

intanurulfateha said...

.depends gak kt org kot
.klu org tuh gatal, mmg kene gatal3 lah jwpnye ;p

✿ cik atie said...

sis intan~
yeke sis??
so nanti sis pn kene jugak la gatal2 ni kn??
hahahah ;P

cimi said...

wahahaha.
ak sokong intan.
bdk nih mmg sgt gatal oke.
nseb doc tuh bg 1 jew injection.
law dpt 3 cam ak nih.
maw nges xblagu ko.
miahahaha.

✿ cik atie said...

cimi~
ko lg gatal dol!!!
doc 2 kesian kt aku,,
ko kene 3 sb doktor tgk muke ko nakal ngat,,
agagagaga

DOC CHENTA said...

LU I JD DOC, I X INJT U YGGGGGGGGG TP KISHHH UR CHEEK YGGGGGGGGGGGG HE2

✿ cik atie said...

abg syg~
gatal!!
nanti muke i trus naik bnyk2 gatal 2,,,
heheheheh;P

ops! said...

he2.........

✿ cik atie said...

abg syg~
gelak plak die,,

syamimihaziqah said...

ieqa pn de kene gatal2 baru2 nih.
plus sakit dada.
tp ta mau pegi klinik,
sebab takut kene inject and burn duit tuh laa.
huahaha
tapi alhamdulillah skunk sihat je.
hehe (n___n)