17 January 2010

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ cinta itu complicated~ korang rase??~

cik cimi....
izinkan saye mencuri entry anda ini yer..
rase macam best plak..

"semakin kite dewase.

maka makin complicated la cinte buat kite kn.
ye kew.
perasaan pule xboleh dipakse-pakse.
macam ner kite nk taw perasaan tuh sebenarnya cinta, teman atau sahabat.
bila sayang.
semuanye indah.
bila perasaan tuh da pudar.
yang indah dicampak ke belakang.
betol kew haty perempuan nih memang cepat berubah-ubah.
macam cuaca kat malaysia nih.
atau sebenarnya haty lelaki yang xpenah tetap.
betol kew perasaan cinta dan sayang tuh boleh hilang dalam sekelip mata.
walaupun da bertahun-tahun.
da kenal haty budi masing-masing.
da kenal family masing-masing.
jika seseorang tuh xpenah luke kan haty kite.
kenapa mesti kite yang luke kan haty seseorang itu.
atau sebaliknya juga.
jika hanya kerana yang mebezakan adalah pangkat dan darjat kekayaan.
kecantekan dan kejelikkan.
kepandaian dan kebodohan.
begitu kew cinte di erti kata kan bagi setiap orang.
atau sebenarnya cinte....
kite akan belajar dari pengalaman silam.
pengalaman yang akan mematangkan kite.
yang akan membuatkan kite berhati-hati dalam memilih cinte..."

no komen la,,
bile bace entry ni siyes macam makan lada,,
tapi aku tak boleh nak buat ape,,
sebab ini yang aku pilih,,
still rase bersalah and selamanye rase bersalah,,
untuk kamoo..

MAAFKAN SAYA

5 comments:

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

out of topic tol

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

out of topic tol

✿ Cik Cimi said...

lorh~
sengal.

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

cimi~
ahahahaha,, ko g sengal