26 August 2011

jejalan dengan cik cimi comot

salam readers~~


hari raya oh hari raya.. bila fikir hari raya jew otomotik fikir oh duit oh duit,turun la kau, boleh shoping bebanyak dekat sogo! ah! tak de tempat lain ke nak p, tempat serabut tu jugak nak menyelit.. weeeee... intro tak de kene mengena dengan tajuk langsung.. rabu baru nih, bila mood raya dah menusuk ke semua otak, of kos la rase nak ponteng semua kelas yang ade.. and lastly aku dah berjaya ponteng kelas Database dengan bangganye.. and and and p hang out dengan cik cimi.. bagus nye pangai :)
cimi ajak teman die p beli barang dekat jalan TAR.. walaupun dah dapat imagine hows the place, sangat la serabut, tapi untuk cimi punye pasal, sanggup ku redah yew. tapi apekan daya, kudrat tak kuat, half way dah tersungkur. perut senggugut and bile senggugut aku ni mudah nak pitam. jalan pun dah lelong-lelong. cimi draw duit, aku duk macam beggar tepi mydin tuh.. pastu text mamu ngadu bagai.. oh lembiknye kan? 

mauk mydin cimi duk pimpin bagai, cimi cari barang,tepi luggage yang duk jual kat mydin tuh. duduk macam anak kecik ditinggalkan ibunya.. cimi ke hulu hilir cari barang.. malang ko kak bawak aku keluar time aku sakir-sakit nih!

cimi bajet cun!
die pandai bawak kereta besaq

 kak, ko marah tak aku isi picture nih??

cimi pandai buat muffin woiii 

ni after dibakar.. serius sedap :)
bangga r tuh!

1 comment:

cimi said...

tembam gile muka aku oi! =.="