28 August 2009

bercuti di bulan puase EPISOD 1~gile ape aku ni~


hye,,
salam ramadhan,,
hr ni dhmsuk hri ke 8 kte berpuase,,
Alhamdulillah,,

ok2,, mri kite mulekn segmen kiter ye,,,,
bukan pe type en3 ni sementara mnggu buka puase,,
hehehe,,
sepatutnye aku cter pasal en3 ni bpe hri yg lepas,,
tp memandangkn busy yg amat + malas,,
so terbiarla,,

memandangkn aku tgh cuti mid term,,
kami
~aku,cimi,sara,jan~ kroni2 senget telah mengmbil kesemptan untuk bercuti di bulan puase,,
kami giler kn??
anyway kami memg dh lame nk pg umah jan kt tganu,,
so 1st puase kami kt sana la,,

kami pg 22hb - 24hb,,
sje jlan2 smbil shoping,,
hehehe,,
mlas nk cter pnjg,,
meh kiter lyn pic ok,,
zasssssssssss,,

TERMINAL KUANTAN


sara,cimi n me,,
sempat g posing,,
tgh tnggu bas transnasional pkul 8 pagi

that's my sis,,
die hntr kami naik bus,,
pkai mask kot,,
sgt la berhati2,,

jan,sara n cimi,,
jan 2 la tuan rumah yg kami nk pegi ni,,

ksut sape plg comey???
hehehehe,,
of course la aku!!!
miahahaha
~tiru gelak sara~


DALAM BAS
~perlu ke bergmbar??~


gle nyenyak r kami tdow,,
pkai mask,,
tkut la,,


kacau sara tdo plak,,

gedik je 2 ekor ni,,


eleh jann,,
mule2 xnk pkai mask,,
tkut ek??
hehehe


lame la gak trip dr ktn to tganu,,
smpai tganu aroud pkul 11 lebih kot,,
kene la plak tnggu abg jan ambik kami,,

HENTIAN BAS KUALA T'GANU


kesiannye la muke sorg2,,


buruk gle muke aku,,,


eh eh,,
control ayu plak pp labuh ni,,


gmbr korg je ade,,
aku pn nk jugak,,

lepas smpai umah jan,,
rehat2 jap,,
then ptg 2 tolong kakak jan masak,,
~mstila kene rjin duk umah org~
after settle semua 2,,
jan ajak g bazar ramdhan,,
naik motor,,
nasib la aku ni pndai bwk motor,,
nk harapkn cimi ngn sara 2 tau duduk belakang jew,,


jan n cimi,,


me n sara,,


bnyk nye lauk,,,
xde beza pun bzar tganu dgn kuantn,,
cume kuih die bnyk dh packing,,
xpyh sush2 nk pilih2,,

knp jan???
lapar yer,,
ke terliur tgk mknan 2??


eceh,,
pndai plak ko kak pilih syur ek??


senget2,,,



hbis la seharian aktiviti aku di hri pertama puase,,
ok,,
tnggu untuk episod 2,,
cau cin cau,,
bersambung....
p/s: thanks 2 sis intan sb ajar wat scroll box ni,,

4 comments:

intanurulfateha said...

.pandai! ^^

✿ cik atie said...

sis intan~
thanks!!!hehehe

doktoR ciNta said...

ktakan tAk Nak pd H1N1!!!!

✿ cik atie said...

doktor cinta~
gud boy