30 August 2009

bercuti di bulan puase EPISOD 2


malas nk cter pnjg,,
meh kite smbung blik cter pasal g tganu hri 2,,
hari ke 2 aku di tganu kami plan nk kua jalan2,,
memandangkn hri 2 hri ahad dan hri bekerja bg ngeri tganu,,
xde sape2 yg boleh bwk kami berjalan,,
so jan selaku tuan tanah memakse aku mendrive kereta,,

alamak!!!!
MyEm0.Com
aku dh la xpnah drive kt tempat org,,
tp dgn semangat yg kental aku pn rela dlm terpkse,,
nk harapkn si cimi,,
ade je full lesen tp x reti bwk manual,,
nk harapkn si sara plak,,
bru dapat lesen,,
still bru g,,
nk xnk aku la jugak,,
MyEm0.Com

hajat hati lepas sahur xnk tdow,,
nk gerak awl,,
tp haram!!
pkul 12 gak kami gerak dr umah,,
jom lyn gmbr ok,,,


posing jap b4 kua,,
sara suruh,,
aku dgn rela la,,

oit,,
ko wat pe ha ngn camera aku 2??


muke pasrah kene drive,,


syoknye korg posing ek??
suruh drive bru tau!!
oit cimi,,
ko pehal??

panas ek??
aku yg drive ni lg panas,,

1st kiteorg decide mau pg syurga tudung,,
org ganu pgil "MAUT"
mungkin sb tempat org mati kot,,
eh2 suke hati je aku ni,,
bukan la,,
sb harga die murah la,,
bju pasang,,tudung,, baju sutera,, batik,, kain sembahyang,,
ckp je semua ade,,
serius aku rambang mata,,

bnyk jugak la aku beli,,
bju pasang 5 pasang ~ayat tunggang langgang~,,
4 untuk aku 1 untuk achik(my sis),,
tudung 3 helai,,
baju melayu sepasang untuk aku,,
hahahah!!!
untuk abg buncit la,,
sb hrga die murah,,
kain pn sedap,,
semua sekali rm 191,,
MyEm0.Com

aku x snap la plak pic bju pasang 2,,
just snap tdung n baju melayu abg buncit,,
bju melayu 2 match ngn bju raye aku,,
tp baju pasang yg aku beli 2 dh siap jahit,,
hehehe,,


tdung yg match ngn bju2 aku beli 2,,


bju melayu abg buncit,,

dh berejam2 shoping kt situ,,
so kami decide nk g solat dlu kt masjid terapung,,
hajat hti nk pg masjid kristal,
tp jauh kot,,
b4 solat haruslah snap pic dlu,,


cantik sungguh rumah Allah ni,,


gmbr yg di edit,,
from left ~sara,cimi,me, jan~

nampk muke abg buncit ke???


after solat,,


muke penat,,


budk yg x pose n x solat haruslah duduk jauh2,,




anak india di tgh panas,,


hebat sara leh angkat masjid,,


taman yg berhadapan masjid terapung,,

after solat nk jmpe kwn aku plak,,
i called her midah,,
die keje kt kfc kt tgh2 bndar,,
tp si jan ni plak x bape ingat jalan,,
tp nk pg jugak,,
name je budk tganu,,
ambik mase dekat sejam jugak la nk cri kfc 2,,
sesat la pe la,,
MyEm0.Com
at the end jmpe gak,,



batu bersurat di tgh2 bulatan


teringin nk naik bas ni round2 1 tganu,,
tp x berkesempatan,,


ha,,, ni la midah kwn aku mse skolh dlu,,


borak2 jap,,


sengal x pic ni???


midah belanje kami 6 ketul ayam,,
xsia2 cri kfc 2 berejam2,,
thanks 2 her,,
MyEm0.Com
after that trus balik umah,,
ptg 2 g jalan2 g pusing kg. naik motor,,

so,, hbisla untuk hari ke 2,,
bersambung,,,
tibe2 rase nk post gmbr budk kecik ni,,


anis yg mengade,,

MyEm0.Com

7 comments:

mazhad said...

syurga tdung ekk???

✿ cik atie said...

mazhad~
aha,, syurga tdung,,,

cimi said...

hah.
lg cpt taep entri dr ak yer.
wahahaha.

✿ cik atie said...

cimi~
baik,,,,
upah sekali

Cik Cookie said...

suping-suping.Cik Cookie suka doee..

salam singgah org umh.

✿ cik atie said...

cookie devine~
org pn suke cookie,,
sile2 snggah

✿ cik atie said...

cookie devine~
org pn suke cookie,,
sile2 snggah