22 February 2010

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ about you... muhammad hilmi



nak cerita pasal awak ni..
boleh kan???
yela awak... muhammad hilmi bin zainuddin..
untuk pertama kalinyer saya nak perkenalkan awak dekat blog saya ni..
sebab saya dah penat nak sorok dari semua orang..

kite ade persamaan kan??
kita sama-sama anak yatim..
kita sama-sama dah tak de mak
kita sama-sama dibesarkan oleh ayah kita
ayah saya dan abah awak sama-sama tak nak kawin lain..
kita sama-sama otak tak betul
kita sama-sama umur sama
(perlu ke bagi tau??)
kita sama-sama hitam
kita sama-sama tinggi
kita sama-sama muke penang..
*awak memang la penang,, saya ni perasan jew..*
*awak gak cakap muke saya cam anak mami*
*ops!! perasan.. anak keling ade la*


banyak pasal awak yang saya suke..
yang orang lain tak nampak saya boleh nampak..
hebat tak saya?? :P
tak perlu la kot saya terang dekat sini..
awak jew yang tahu..

yes!! dah lama saya pendam perasaan ni..
awak pun sama..
tapi kite sama-sama diam..
sama-sama jual mahal..
sama-sama hipokrit..
sampai tiba saat tu..
saat yang buat saya tersenyum sampai telinga
*boleh bayang tak??*

ops!! u wait for me for 1 year..
tapi awak tak luahkan..
sebab saya ade dia..
dia.. itu kenangan dulu..
dia sangat baik..
baik sangat...
tapi saya tak mampu nak teruskan lagi..
tak mampu nak tipu diri sendiri..
saya jahat?? exactly right..
saya tak marah bile orang cakap macam tu sebab saya sedar diri..
anggap la tak de jodoh..
*cinta tak boleh dipaksa*
boleh guna tak agak-agak ayat tu??

kolej ni la saya jumpe awak..
kolej yang awak selalu kutuk ni..
kolej yang awak pernah timba ilmu ni..
disebabkan classmate saya awak dapat no phone saya..
mula-mula.. jual mahal la beb..
mesej pun xlayan..
muke awak pun saya tak pernah tengok..
awak kan low profile..

tapi saya dapat tahu mak awak meninggal sebab sakit kanser..
sepatutnye saya kongsi kesedihan tu..
and kite dah mule rapat..
selalu mesej..
bile terserempak malu-malu kucing..
jantung nak tercabut..
tangan dah seram sejuk..
pakinson dah jadinyer..
lawak nye mase muda-muda dulu..

tapi sekarang..
sangat lain..
i'm yours
you are mine

awak layan saya lain dari pakwe lain layan gurlfren dia..
memang awak giler la..

nak cakap ni..
saya sayang awak sangat-sangat..
ingat tau..
tolong la ubah saya ok...


orang len cakap awak x ensem..
ade saya kisah???


giler!!


memang giler!!


sangat-sangat giler!!


sah memang giler!!

for me ek??





memory at penang


saya xkan lupa kerja giler awak ni..

8 comments:

✿ Cik Cimi said...

bnyknyer kenangan dy.
jelez sgt.
T______T

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

cimi~
kenangan pe lak ni..
mcm ko xde kngan je kn??
semua org ade kot

amie said...

thankz dear...cm2 dugaan gak jd smasa kita kapel kan..juz arap2 msg2 sabar je..hubgn jauh ni mmg sntiasa ada mslh tp kalo sabar,insyaallah berkekalan kan...amin...ur r mine,sbb tu org akan sentiasa jeles k,sbb u r mine..only mine.. :p,luv u dear...sgt2 syg kamu..

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

mie~
erm.. i try to do..
lov u 2

amie said...

kalo org jeles...jgn marah k.. :P

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

mie~
xmrh.. nk ketuk je kepale 2...
boleh???

amie said...

kalo smpai...huhu..tp xleh cubit k..wekzz :p

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

mie~
eleh..
duduk same rendah..
berdiri awk tnggi lagi
boleh jinjit la