12 October 2010

mereka dah selamat... kami bila lagi??

last weekend aku ada attend 1 wedding ni dekat Kuantan..
sanggup dari k.l balik kuantan sebab nak pergi majlis tu punyer pasal
dia ni bekas classmate aku dulu since sem 1 until sem 6..
so tak syok kalau member kahwin tapi xpergi plak..
actually dia ni tua 2 tahun dari aku..
korang kira sendiri lah ek...

korang layan jela pic ni ek..
malas nak cerita panjang-panjang...


ni lah pengantin tu...
uwek!!!


pengantin yang asli.. :)


antara yang hadir
wan dan akma

paling besaq tu la saya punya




jelesnyerrrr...




zoom dekat muka mamu
muka dia merah sebab malu sangat..
peduli hape aku! :P

lepas dah syok-syok makan..
sementara tunggu nak balik rumah,
pergi la jalan-jalan dulu dengan budak tu..

kami karaoke.. ( dah bape bulan tak buat aktiviti ni)
then kami jalan-jalan dekat telok chempedak


sila la cakap saya sopan...




sapa ajar buat macam ni ha????


bakal pengantin tahun 2014..

anyway..
congrate to kak lini dan suami..
semoga happy menjalani hidup baru..
and semoga kekal hingga ke anak cucu..
amin..

cian dekat budak ni nangis-nangis tak dapat pergi majlis tu..
xpelah.. tak de rezeki kot.


p/s : Question to budak ni
mereka dah selamat,kita bila plak?

4 comments:

Prince Rohayaty said...

Erm..kita bila lagi ek..kalo sy ni anak datok ke..menteri besar ke..skang dh leh syg..kumpul dwet lu k...nanti sy rasa dh ckup 10 ribu sy msuk minang k..hehehe

✿ cik atie said...

cayunk~
eh.. dh up la..
jdi 11 ribu... kakakakaka
gedik je syggg

BENA said...

wahhhhhh ! cm kenal pengantin tu. sbb cam penah tgk muke. dah kawen. wow! huuuu~ tahniah tuk kawan atie tuh. heee~

✿ cik atie said...

bena~
penah jdi fasi dulu..
kpm tu kecik jew..
cnfirm penah tgk nyew..
he3