04 November 2010

semuanya bermula dari situ.... :(

hari ni 4 november 2010 genap 2 tahun pemergian bonda mamu, kenangan tu sedih dan kenangan tu jugak yang membuatkan aku mengenali siapa Muhammad hilmi..

saya tahu awak sedih hari ni sayang
tapi awak kene kuat ok!
banyakkan berdoa
and jangan lupa pergi kubur ok!

tapi macam awak kata, dari situlah awak kehilangan seseorang dan dari situ jugaklah Allah kasi seseorang yang lain bukan sebagai pengganti tapi untuk berkongsi apa awak rasa, dan orang itu adalah saya. yela, kita kan serupa, tapi saya lebih awal merasai apa yang awak rasai tu, no word can describe kan?? tapi kita tak mampu nak halang, pasrah,redha and berdoa.

since peristiwa tu, saya sentiasa teman awak even tak selalu pun.. and awak sendiri pun tak sangka yang saya ni sudi nak berkawan dengan awak kan?? tapi bila awak dah tahu kenapa, awak dah paham kenapa saya selalu support awak. kiat ni banyak persamaan.. and no wonder saya boleh fall in love dengan awak.

lastly, nanti ada masa bawak saya pergi kubur mak ok! saya pun nak bawak awak pergi kubur mak jugak tapi tak berkesempatan. jaga ayah elok-elok, and sayang kena,wajib,perlu ingat yang saya always ada untuk awak.

4 comments:

Prince Rohayaty said...

thankz dear,,yup,,this is a sad n happy date for me..thnnkz dear...love u so much...

Sarah and Faiz said...

takziah ye mamu :)

✿ cik atie said...

syg~
welcome buncit!

✿ cik atie said...

sar~
wakil mamu
terima kasih...:)