28 July 2011

belajar 12 jam tanpa henti * memang aku student dean list lah! *

salam readers~



see time table! mahu tak gile kan?? walaupun agak blur,, tapi rase-rasenye korang nampak betapa jadual ni sangat gila untuk student pemalas ! 12 jam tanpa henti woi.. mane nak rehat, mane nak makan, mane solat.. hebat tak?? tapi tapi tapi ini bukan timetable aku! ini timetable kawan aku! hahahah.. tapi jumaat sabtu best woo, tak de kelas..




ha.. ni baru aku punye timetable.. gile kentang,, cuti sehari jew.. sabtu pun ade kelas.. sem nih boleh jadi meroyan aku dengan subject yg agak boleh jadi gila.. actually takde ape pun nak cite.. life student same je tiap-tiap hari.. so wish me luck for this sem..

eh eh.. i got present from cikcimicomolot hahaha,, for my birthday.. thanks kak!



comel kan!

4 comments:

cimi said...

eh canteknye hadiah. lalala.

Sarah and Faiz said...

Ape isi diaaa ???!

✿ cik atie said...

cimi~
ek?? :P

✿ cik atie said...

sara~
secret!