15 July 2011

uncle ambik la burger saya nih!

salam reader~

ini cerita sabtu lepas time aku hangout dengan bff setelah sekian lame tak jumpe walaupun jarak rumah kami hanya 10 minit.. damn kan?? bukan ape sebab die busy kerja partime dekat 7e, ipta kan cuti 4 bulan, mostly memang ramai kawan-kawan aku kerja.. aku duduk rumah goyang pungkok ja, usah ditanya pada budak IPTS yang cuti hanya 2 bulan nih *caps lock lagi kau!

misi utama kami adalah menonton 3D Transformers, semangat gigih p East Cost Mall, parking kereta jauh pun takpe, sanggup jalan kaki weh, dengan excitednye lagi, last-last depan kaunter wajah riang bertukar kecewa, 3D sold out beb! dah kaler merah dah.. sabar- sabar.. takpe, kite p try tengok dekat megamall, bukan 3D pun xpelah janji tengok.. ye dok?? korang tau kakak kaunter tu cakap ape?? tiket dah sold out beb, next show yang ade seat depan jew.. walaweh!!! next punye next show ade tapi nanti habis malam, mahu kene marah dengan big bos.. mungkin takde rezeki kami *ayat pasrah

and then pergi makan dekat mcd,, tengah syok-syok makan, perasan satu uncle nih, die suruh gurl depan meja aku nih tolong ambikkan sos untuk die, gegurl tu pun p la ambik,, tapi pelik jugak, kenapa die suruh budak tuh, maybe pakcik die kot tapi kenape tak duduk 1 meja.. macam-macam soalan timbul..

persoalan tuh terjawab time tuh jugak! aku perasan bila uncle tuh pergi dekat meja kosong yang masih ada sisa-sisa makanan, and then sisa-sisa yang masih ada tuh uncle tuh makan :( part tu rase sedih and tak mampu nak tengok, cari lagi meja lain, makan lagi sisa tuh, macam nak bagi je burger aku nih tapi burger dah habis! uncle tu keluar dari mcd and pergi pulak dekat KFC, cari sisa-sisa ayam.. tapi uncle ni smart wooooo.. baju tuck in g beb! but not sure die ni melayu or chinese, muka macam chinese, tapi pepun still nak doakan uncle kesejahteraan hidup dan dimurahkan rezeki. tak kisah la die melayu ka, china ka, mamak ka, kite kannnnnnnnn.....



*kita satu bangsa kita satu negara,kita satu matlamat 00000*
tetibe!

nak jugak selitkan gambar time pergi beach hari tuh!


senyum kambing!



bff!

2 comments:

cimi said...

kurusnyeeee awakkkkk. :D

✿ cik atie said...

cimi~
ko bg tau aku cmne nk kasi gemuk :(