11 August 2011

i love Kenny Rogers !

salam readers~

yey! i love Kenny Rogers.. hari tu duk kecoh tak suka makan sushi king bagai kan?? tapi kalau kenny rogers ni aku pelik kalau ade yang tak minat.. tapi tak tahulah tekak masing-masing kan.. same gak macam sushi tuh, orang lain cakap peberet, aku tetap kureng!

anyway nak cakap hari ni, diajak oleh roomate bukak puase dekat kenny rogers.. nasib kenny rogers bukan sushi,, kalau tak dah lame say no no no !.. normally as student plus penat lagi, aku jarang bukak puase luar,, selalu beli dekat cafe hostel ni jew,, jimat wooo! selalu total rm4.80 jew plus air.. haa.. jimat kan? duduk area bangsar nih tau-tau jelah semua nak demand kan? so kene la jimat.. tapi hari ni teringin gak nak makan sedap.. sekali sekala orang cakap.. tak salah kan?kan? ambik kau! terbang 50 hinggit u!.. tapi takpe berbaloi-baloi.. tak pergi jauh pun,, dekat k.l sentral jew.. paling dekat dengan bangsar!

lets scroll the picture


already booked !
tuh name roomate aku


1/4 meal, coleslow, 2 lagitak ingat nama!


berdua lebih baik!


muka tak tahan godaan!


licin... great kan??

tu je nak cerita.. terliur tak?? or korang tak berminat?? kakakaka! acer share korang suke makan pew!

2 comments:

cimi said...

aku pon xpenah mkn kenny roger roaster nih. pergh~

✿ cik atie said...

cimi~
sekali sekala la weh,, last aku mkn puase thun lepas.. !