11 January 2012

kalau MAK masih ada....

kalau MAK masih ada......
pasti akan ku belikan handbag berjenama
mase sogo buat sale,belikan kasut
and borong tudung dekat jalan TAR
boleh tengok mak melawa
Datin Noriah gitu

kalau MAK masih ada......
teringin nak belikan mak cermin mata baru
yela, dulu cermin mata mak besar sangat
pakai cermin kecik baru nampak muda sikit
hehehe

kalau MAK masih ada......
mesti boleh makan ape aja
sebut aja nak makan ape
pasti akan dimasakkan
sedapnyeeee..

kalau MAK masih ada......
pasti aku tak kan sedih
bile kawan-kawan cakap
"tak sabar nak balik nak makan mak masak"
ouch ! ada kala nya cemburu itu pasti wujud
hurm..

kalau MAK masih ada......
apa agaknye komen mak
masa aku bawak mamu balik rumah dulu
gelap sangat ke? duduk jauh sangat ke?
ape agaknye ye??

kalau MAK masih ada......
setiap kali nak balik k.l
penuh pipi mak ku cium
rindu!

kalau MAK masih ada......
pasti dapat rase kesenangan ini bersama
walaupun tak sekaya mana
tapi lengkap dengan adenye mak

tapi KALAU ini sememangnya tak kan terjadi
hanya angan-angan kosong
berangan aje
sebab mak dah lame pergi
nak masuk 9 tahun dah
tapi rase macam baru semalam je..

untungnya kalian
sangat bertuah di bumi Allah ini
jika masih ada ibu dan bapa
sangat beruntung !
sebab kepahitan itu tak mampu nak ditelan
walau kehujung nyawa pun
PASTI!!

p/s : mamu, kehilangan mereka menemukan kita awak pun rasa ape saya rasa kan? eh dah 11 january, happy annivesary sayang. 2 tahun tak cukup,saya nak lebih.. :)
LOVE YOU MUHAMMAD HILMI....

18 comments:

ieqa said...

Sedihnya :(
I dunno how would I feel IF I lost my beloved..

Be strong kak! :)

gadiest ❤ said...

sabar yea syggg.!
awkkan kuat!!

happy anniverseryyy yea =)

BENA said...

bena tak tahu la kalo mama bena tak de . xbole bayangkan



#ehem ! dah dua tahun eh ? hamboiiiiii . bile nak nikah ? hahaha~

✿ cik atie said...

ieqa :
hurm... of kos la syggg
mmg xkn trfikir cmne hdup

✿ cik atie said...

ieqa :
hurm... of kos la syggg
mmg xkn trfikir cmne hdup

✿ cik atie said...

gadiest :
kuatla sgttt
tq jannah :)

✿ cik atie said...

gadiest :
kuatla sgttt
tq jannah :)

✿ cik atie said...

bena :
tau xpe..
bru je 2 thun syg oi.. bena bg duit, org kwin k !

Ahmad Ali (bukan nama sebenar) said...

baca singgah n follow sini
jom try usha sana pulak

BENA said...

amboi ! cari sdrik duit ! hahaha

faiq said...

doa anak solehah.. doa2 slalu :)

Nurul Iman Rosman said...

saye tak leh bayang camne kalo saye takde mama saye. tak nak bayangkan langsung.

btw, hai kawan baru :)

Elie Lily said...

ini sedih sgt laa! :(

✿ cik atie said...

bena :
u kn dh kerja syggg
heheheheh

✿ cik atie said...

faiq:
insyaAllah... :)

✿ cik atie said...

nurul :
hurm... mmg sedih sgt
p/s : hye :)

✿ cik atie said...

elie :
:(

Elie Lily said...

meaningfull! tabah ya kawan! :)