30 January 2010

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ get well so0n dear... :(

Get Well Myspace Comments


bila nak sihat ni wahai budak??
dah lame awak macam ni..
asyik demam jew..
batuk..
selsema..
bila dah sihat sikit.. awak demam balik..

tolongla jangan buat saya risau wahai budak..
geram betul la..
lepas tu ade hati plak nak pergi lepak tepi pantai waktu malam kan??
kalau la ade depan mata..
memang dah lame saya smackdown awak wahai budak..
MyEm0.Com

nasib la awak jauh..
pe pun tolong dengar cakap saya..
selalu makan ubat..
walaupun awak seorang budak yang sangat2 degil untuk makan ubat..
if you me..
plez
plez
plez
plez
makan ubat ok!!

always pray for u..
get well soon k my dear...
MyEm0.Com

7 comments:

✿ Cik Cimi said...

jan : hurm "dear" cepat laa sihat...ahahhha

cimi : hehe cimi comot sgt memahami itu...ahaks

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

jan~ ko yela dear.. aku x ok!! DIA

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

cimi~ good gurl.. heheheh

A_MiE said...

hurm...sapa yang degil tu...org yg tulis entry ni pun degil gak..isyh3..

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

mie~
x pun...
org 2 lagi degil..
nk tnggu org 2 suapkn ubat r :P

A_MiE said...

Xdenya...dia tu sakit tp xnk ngaku..dh tu suroh rehat sume xnk dengar..sj je wat org geram ngn risau kan...

✿ miss aty ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ said...

sygg~
sakit kejap jew syg oi..
org rehat k..
tp kene gak aktif.. xleh nk rehat jew..
t mkin xchat..
gram ek?? dtg r ktn :P