11 September 2010

surat cinta dari pulau mutiara..

salam guys...

posto posto...

teruja teruja..
dapat surat cinta..
dari nun jauh pulau mutiara..
gedik jew kan??

actually khamis lepas dapat kad raya dari mamu
ingatkan tak dapat dah
sebab mamu pos hari isnin tapi sampai hari khamis
sedangkan guna pos ekspres
"DIJAMIN SAMPAI ESOK"
err.. mungkin sebab raya
lambat dapat..
tapi at least dapat jugak kan
thanks sayang..
muah kat pipi 1 kali :P



see! guna pos ekspres bagai takut tak sempat smpai
wah.. sampul macam besar..
mesti kad raya besar kan??
teruja lah!



ceh! sampul je harap besar..
isi dalam kecik jew..
mamu cakap memang dia sengaja beli sampul besar-besar
suruh aku teruja sikit time nak bukak tu
*tak bersyukur langsung kan??*


ni kad dia..
saya istimewa ek?? hehehe
yang bataknyer..
kad ni siap boleh rakam-rakam suara weh..
serius teruja..
atau saya yang ketinggalan zaman??
mungkinkah??
so bila bukak kad ni,, boleh dengar suara mamu yang telah dirakam..
waaa.. best-best..
thanks sayang..

DUIT RAYA TAK DE KE SAYANG???
:p


anyway.. korang macam mane??
banyak tak dapat kad raya??

SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR *batin perlu kew??*
BYE..


3 comments:

Mamu Mie said...

x abis2 ngn batin dia tu kan..heeeee..eleh..ada je kad cmtu..sori le xmmpu beli kad2 besar2..anggap le pos ekspress tu pun kad raya k..sbb dia tiba sehari sblm raya..kira kad raya le tu..haahah

✿ Cik Cimi said...

ade ke?
ak pon xpnh tawu ade kad cmtuh.
uma ak xde kad raye smpai ponn.
nk jgk rakam3 nih.

bukudiarysofea said...

eh bole rakam betol2 ke?
kad ni ade jual kat penang je eh?
haha aku nk tgk!!