05 November 2010

sakit bontot sebab mara!

salam guys~~

semalam punya cerita.. tapi buntot masih sakit, semuanya sebab mara punya pasal.. saya kan anak mara.. dari diploma sampai degree.. masih anak mara.. cuma yang bezakan diploma saya ditanggung mara tapi degree pinjaman.. banyak cekadak muka kau semua nak free kan??

macam biasalah sem 1 banyak benda nak kene settle, tranfer credit la pela tapi semalam saya beronggeng dengan abang mat motor yang kacak muka ala-ala hans isacc tu,, wuek! perasan lebih.. beronggeng bersama abangku untuk settlekan loan mara..

dengan helmet ala-ala rider motor GP tu, habis keronyok tudungku, nak bernafas pun susah, yang nampak hanya mata 2 ulas jew.. pastu pakai sweater, tak pakai alamatnya terbang segala benda. hahaha.. dari bukit bintang gerak ke jalan TAR untuk pesuruh jaya sumpah.. dari jalan TAR gerak ke LHDN(lembaga hasil dalam negeri) jalan duta untuk mati setem kemudian dari duta gerak ke gombak. dari kelajuan 10 meningkat ke 30,40,50,and kemudian 100.. ibarat highway tuh kami yang punya..

bila dekat traffic light, semua mat-mat motor jeling-jeling,pandang-pandang, pehal tengok-tengok?? wuekkk...riak pulak disitu, kasi lempang sampai terbur gigi baru tau.. bila atas motor, mengucap entah berapa banyak pun tak tahu, manakan tidak, jantung tertinggal dekat belakang, tapi jasad bermeter-meter dah dekat depan. lori,bas,kereta, motor semua lintas, ibarat mereka tu bawak 10km sejam jew...

dan kesannya masih ada sampai sekarang.. sakit buntot lagi! sebab seat tu keras, motor je mahal tapi seat tak best! tapi untuk hilangkan tensyen mungkin best kot.. korang nak naik tak?? agagagaga~~


ni gambar dulu-dulu
bersama motor itu..

7 comments:

cimi said...

merempit!!!

BENA said...

otai arrr cik atie skg. hahaha~

Sarah and Faiz said...

mesti ko dgn abg ko nmpk kacak!!
dorg pandg sbb puji ngek!
miahahha
suke3

✿ cik atie said...

cimi~
best!

✿ cik atie said...

bena~
err... bnyk la otai..
trpkse kot..

✿ cik atie said...

sar~
aah, kami kacak sgt tau!
kakakaka..

::FAIZ:: said...

wah gua suka moto tu.... mahal o moto tu